Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Diamond89 | użytkownik

imię i nazwiskoPatrycja adresCzęstochowa zarejestrowany09.07.2008 @17:24:56 ostatnio na stronie05.11.2016 @13:58:30

Jeśli jest noc, musi być dzień, jeśli łza - uśmiech



Amatorka - zrozum


Coś dla ucha... :
http://dilx.wrzuta.pl/audio/3XIOBSOMWgu/krol_lew_-_milosc_rosnie_


Na pewno nic nie dzieje się przypadkiem nie ja to ustalam, a często jest jak ja chce mam charakter nie oglądam się za plecy biorę życie jakie jest i potrafię się tym cieszyć

Moje zdjęcia i to co Nimi wyrażam jest to ukłon w stronę ludzi dzięki którym...
I gest w stronę wszystkich chwil dzięki którym...
Świat da się lubić, świat, świat da się lubić.
Świat da się lubić, da się lubić

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty441 komentarze8912 posty na forum0

komputer / sprzęt
nikon.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Betinka89    20.11.2011 @22:31:02
ee musimy kiedys poklachac na skypie;d wtedy moze zrozuiem haha ;d
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @22:26:49
normlanie nie rozumiem ich normalnie no nie rozumie :D
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @22:22:17
no i wsysko jasne :D
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @22:18:25
ja sie zawsze pytam...wiesz jak to ja potrzepana a one odp nie no spooko lajt rozsiewaj gdzie chcesz :D
ale i tak potem ich nie dodaje :P
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @22:17:30
nie no spoko...toc ja zawsze fajna i w ogole hihihihihi :D
ale rozumiem moja kuzynke...Turcja jak Turcja...jakby zobaczyli te zdj bylaby masakra...
znam...widzialam...wiem wole jej nie narażac i siebie:D
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @22:13:06
tzn jest tak..ze mam pozwolenie na udostepnienie...ale ich i tak tutaj nie dodaje...bo po prostu nic w nich niema :P
no jezeli chodzi o moja kuzynke i jedna kumpele to nie bylo pozw a tak to lajt ;p raczej ;p ale to i tak ode mnie zalezy czy to tu dam...
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @22:11:34
tzn tfuu na dysku przen. mam bo ja mam takie szczescie ze komp mi sie zje....to wole sie wiesz...zabezpieczyc;d
ja jestem zbyt krytycznie nastawiona co do moich zdj wiec wiesz
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~jhenel    20.11.2011 @22:08:41

_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~jhenel    20.11.2011 @22:07:15
Buziaki wieczorne dla Ciebie także

_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~Betinka89    20.11.2011 @22:07:01
no z tym TFPto roznie u mnie bywa zależy
ale jest duzo zdj w ktorych niema nic ciekawego to po co je dodawac
no mam je na plytce ale jak zrzuce i nie zapomne to pokaze;p
ostatnio edytowane: 2011-11-20 22:09:19
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @21:57:11
no wiesz nie kazdy chce aby upubliczniac jakies zdj
w kwietniu robilam sesje malym turkom mam je w rodzinie..ale kuzynka nie chciala to wiesz) ja nie nalegam nigdy
sie zastanowie ;p
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~jhenel    20.11.2011 @21:56:42
Pięknie dziękuję Patrycjo
Serdecznie Cie pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego wieczoru

_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~Betinka89    20.11.2011 @21:54:31
bo nie widze w nich nic takiego wiesz...co mnie przyciaga
może ze 2 zdjecia dodam...jak bede miala pozwolenie :D
bo mam duzo zdjec z sesyjenk ktorych tutaj nigdy nie bedzie no ale taka wola :D
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @21:49:42
hahah a bo mie sie nie chce ! a druga sprawa nie mam czasu ost....
ale nie mysl ze znow bede dodawac od czasu do czasu cos napewno ale Ty dodawaj popatrze !
ja ost. mialam sesje tydzien teu w niedziele dzieciakow...i tyle mialam z tego ze zachorowalam znow
ale zdj jakies sa..ale wstawiac ich nie bede :D
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    20.11.2011 @21:42:31
Witam Cie jakże myslaca o sobie niewiadomo co Istoto
witam Cie ja...jako ja
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    19.11.2011 @10:58:00
miggg miigggg
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~kassiek71    11.11.2011 @12:32:59
a teraz czarna dziura goni wielbłąda czy jakoś tak ... miłego dnia
~kassiek71    10.11.2011 @08:29:25
hehe nie no jedna widzi wielbłąda i studentów a druga krokusy ... ciś Cie brały buuu ja też chce .... miłego dnia kamyczku
~jhenel    10.11.2011 @02:14:09

_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~jhenel    10.11.2011 @01:21:38
Pięknie dziękuję
Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę dobrej nocy oraz miłego nowego dnia
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~kubafotofan    10.11.2011 @00:15:45
Dziękuję !!!!
~kubafotofan    10.11.2011 @00:09:47
Dziekuję i pozdrawiam ciepło z pracy ! Kuba
~jhenel    09.11.2011 @00:48:45
Mnie tez zauroczył ten efekt świetlny - dobrze, ze trafiłam na "bezludną" chwilę
Tobie także życzę samych miłych snów
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~jhenel    09.11.2011 @00:12:01
Tak, tuż po zapaleniu latarni, ściana kaplicy jest lekko zielona
Pięknie dziękuję i serdecznie pozdrawiam
Życzę dobrej nocy
_______
Miej oczy szeroko otwarte. Piękno jest wszędzie
~Betinka89    08.11.2011 @23:21:15
spadam bo nie chce mi sie juz dzis nic wykonczona jestem dobrej noooooocki Slonce
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 89 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt